štvrtok 10. apríla 2014

AVON Ultra Colour Absolute Lipstick - nekonečná recenzia o krásnych rúžoch :)

Dlhšie čakanie sa v tomto prípade zmenilo na recenziu s nespočetným množstvom nafotených pusiniek, z ktorých ani jedna nevyzerá ako v skutočnosti. Ach jaj, nemám rada toto počasie, kedy sa dá fotiť len za ostrého slnka, ktoré sa nemá rado s mojim starým fotoaparátom :D Ale pri fotení som sa aspoň kreatívne vybláznila :)
 Rúže, ktoré som našla v balíčku na testovanie ma potešili asi najviac. Nemohla som sa do sýtosti vynadívať na tie farby, po jednom som ich otvárala a znova zatvárala a hlavne ovoniavala. Obal rúžov je veľmi príjemný na pohľad, v ženských farbách. Ružová v kombinácii so striebornou a odnímateľné viečko v priesvitnej ružovej ladiace so zvyškom. Neviem ako opísať vôňu po otvorení, ale mne pripomína čerešne :)
 Na testovanie som mala k dispozícii rúže v odtieňoch: (zľava) natural flush, creamy melon, lovely cherry, tea rose, rich merlot a radiant raisin. Dostupný je celkovo asi v 20 odtieňoch a cena jedného je 6.90€, pričom v akcii je to len 4.40€. Gramáž rúžu je 3.6g.
 Zaujímavé je, že ja som ešte nedávno veľmi šancu výrazným rúžom nedávala, ale v poslednej dobe ich používam veľmi často keď sa vyberiem von. Preto som bola z tmavších odtieňov ešte o kúsok nadšenejšia ako z tých jemných. Môj osobný favorit je najtmavší - radiant raisin. Sýta fialová, krásny vínový nádych.
 Veľmi spokojná som bola s tým, ako sa rúže správajú na perách. Dosť často som sa stretla s tým, že rúž od nanesenia už len schol a schol a zrazu ste mali ústa ako obalené suchou hlinou. Tento rúž je iný, po nanesení sa akoby roztopí a na perách sa krásne zjednotí a vytvorí peknú vrstvu, ktorá hydratuje a na perách nezanecháva nepríjemný pocit. Krytie je veľmi dobré, samozrejme u svetlých odtieňov nečakajte veľmi sýte farby. Výdrž niekoľko hodín, samozrejmosťou je dopĺňanie po pití či jedle.
 Rúže naviac obsahujú vitamíny C a E a tiež kolagén, vďaka ktorým sú pery spevnené a vyživené. Ochranný faktor 15 poteší :) 

 NATURAL FLUSH
 CREAMY MELON
LOVELY CHERRY
 TEA ROSE
RICH MERLOT
 RADIANT RAISIN

Tak čo, našli ste si medzi odtieňmi svojho obľúbenca, prípadne nejaký doma máte, alebo sa chystáte zakúpiť si? :)

10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. vidim ze nie som jedina, co podlahla fialovej :)

      Odstrániť
    2. :) v tomto case ma uplne dostavajú tmavé a sýte farby rúžov, este pred polrokom som si niečo také na sebe nevedela predstaviť :D

      Odstrániť
  2. Tie jemnejsie odtiene by som vyuzila no v tych tmavsich sa neviem predstavit :) tebe vsak seknu uplne vsetky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. RADIANT RAISIN vyzerá fajnovo :) ten som ja nedostala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa najskor zhrozila, potom som bola velmi potesena z vysledku :) celkovo su tie ruze super, len mam taky pocit ako keby sa ich nijakej blogerke (vratane mna) nepodarilo zachytit tak, ako naozaj na perach vyzeraju ... asi maju nejaky menavy efekt :D

      Odstrániť