utorok 15. júla 2014

AVON Glimmerstick Brights

Dnes pokračujeme v recenziách, ktoré mi tu stoja ešte spred mesiaca. Ešte nás od Avonu čakajú laky a skončili sme na chvíľočku :)
Ceruzky na oči Glimmerstick Brights rozširujú už existujúci rad obľúbených vysúvacích ceruziek od Avonu, v ktorom sa nachádzajú ceruzky na obočie, trblietavé ale aj klasické odtiene o neónové žiarivé farby. Z 6 nových odtieňov som mala možnosť otestovať dva, ladiace s riasenkami z predchádzajúcej recenzie, a to Purple Punch a Cobalt Cool. Ďalšie dostupné odtiene sú: Magenta Max, Aqua Shock, Turquoise Burst a Boldest Black. Z plnej ceny 5.40€ sú momentálne zlacnené na 3.20€.
Obaly sú nápadne podobné s obalmi riaseniek z rovnakého radu Brights. Na obale je znázornená farba ceruzky pomocou hrubého pásiku v rovnakej farbe. Ceruzka má 0.28 gramu a oceňujem vysúvací dizajn, ktorý umožňuje aj spätné zasunutie ceruzky (niektoré ceruzky môžete vysúvať len jedným smerom). 
 Ceruzka Cobalt Cool.
Ohľadom aplikácie sa okrem toho, že na môj vkus sú ceruzky menej výrazné, ako by sa mi podľa opisu páčilo, nestretnete s nijakým problémom. Výdrž sa dá odmerať na pár hodín, potom sa ceruzka začne strácať a rozpíjať. V lepších podmienkach bude výdrž zrejme lepšia, ako v týchto horúčavách :) Farby sa hodia na aplikáciu na spodné aj vrchné viečko. 
 Ceruzka Purple Punch.
Záverom, určite nájdete lepšie farebné a žiarivé linky, ale priplatíte si. Podľa môjho názoru za túto cenu je kvalita primeraná a dá sa s nimi slušne nalíčiť :)

Najbližšie Vás čaká menší diary post, podelím sa o fotku z promócií a nejaké info ;)

4 komentáre:

  1. Ja som mala kedysi davnejsie v rovnakom baleni akurat tie boli trblietave a bola som s nimi spokojna :) skoda ze tieto tak dlho nevydrzia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tieto linky už mala v niekoľkých odtieňoch a ako hovoríš, kvalita primeraná cene :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Haven't tried the other colors aside from My favorite cosmic brown.. I applied it on My eye brow cause its really perfect for My hair color. Thanks for the review Miss Mish, I guess its time to try the other colors as well.
    xx Alexa
    anti-aging skin care

    OdpovedaťOdstrániť