pondelok 4. augusta 2014

AVON Glow eyeshadow squad

Mám tak strááášne málo času, že tento článok a aj všetky ostatné robím na etapy. Nastúpila som do práce, vstávam pred 5 ráno a domov sa vraciam v lepšom prípade okolo pol 6 večer :D To mi ale nekazí nijako dobrú náladu z fotenia recenzií, keďže nový foťáčik fotí krásne fotky :) Dnes tu mám recenziu na krásne letné tiene Avon Glow.
Paletka štyroch očných tieňov má 5 gramov za cenu 7,50€. Paletka je dostupná vo viacerých farebých variáciách, pri čom by som sa nebála experimentovať. Ja sama som spočiatku trochu skepticky pozerala na pre mňa nie veľmi vhodnú kombináciu farieb, ktoré na mňa po otvorení krabičky vykukli, ale nakoniec som si ju zamilovala :) Na fotkách máte možnosť vidieť odtieň Vibrant Spice. Jediná vec, čo osobne Avonu často vyčítam, je nepresnosť farieb v katalógu/na webovej stránke. Farby sú v skutočnosti značne sýtejšie a výraznejšie.
V jednoduchom hnedom balení nájdete štyri tiene označené číslami, pre jednoduchšiu aplikáciu aj pre amatérov (aj pre mňa), pretože na zadnej strane obalu a aj na krabičke nájdete jednoduchý návod ako vyčarovať krásne líčenie očí. Aplikátor a zrkadielko sú súčasťou balenia.
Na detailnejších záberoch tieňov si môžete všimnúť jemný shimmer, ktorý tieňom dodáva letný nádych :) Tieňe sa nesypú ani neopadávajú, nemáte teda problém s odstraňovaním z už nalíčenej tváre. Výdrž ma veľmi príjemne prekvapila, zvyčajne sa maľujem ráno a vo veľmi dobrom stave bez použitia podkladu a bez zhlukovania vydržia až do večera, farba len jemne vybledne.
Tiene odporúčam, za túto cenu kvalitná paletka s obstojnou výdržou a peknou sýtosťou farieb. Pre mňa jednoznačne od Avonu jedny z lepších, s ktorými som už mala tú česť. Na ďalších fotkách nájdete paletku v akcii, tiene aplikované priloženým aplikátorom, špirála Aerovolume Avon :)




5 komentárov:

  1. Veľmi pekné líčenie, mne tam trošičku vadí na oranžová farba, nejak mi do tejto kombnácie nepasuje, skôr by som uvítala svetlo-hnedú alebo inú nude farbu, ale ináč veľmi pekne sa ti to podarilo:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiez som toho nazoru, ze ten najvrchnejsi tien by mal byt jemnejsi, ale cakala som horsi vysledok :D podla farieb som si myslela ze to nebude stastna kombinacia a celkom to je nositelne :)

      Odstrániť
  2. Vyhybam sa ocnym tienom tejto znacky, kvoli tomu, ze licenie vydrzi velmi kratko.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto tiene sa mi vždy páčili hlavne majú pre mňa veľmi pekný obal, ten dizajn je fakt krásny a skvelý. Inak nominovala som ťa na Liebster Award TAG.

    OdpovedaťOdstrániť